inte mycket blogging..

inte mycket blogging som ni ser va? det beror ju såklart på basketen.
SÅHÄR BLEV JAG HANDIKAPPAD IDAG:
Först blev jag smutsig i skolan för att ha spelat basket och det var lite lerigt ute, sen skadade jag vristen för att jag gick med kraftiga steg ner efter att ha dampat på min jävla gympalärare, sen råkade jag slå min panna med mitt stora halsband, sen öppnades mitt munsår och det började blöda, sen när jag kom hem ropade mamma om jag kunde hämta iPaden, så jag gick in till mina föräldrars rum för att pappa använde iPaden där, ljuset var släckt så jag såg inget förutom ljuset från iPaden, så jag slog i min "långtå" (bredvid stortån) hårt som fan! seriöst, typ överdrivet hårt, så jag gick till träningen för att jag trodde att smärtan från min tå skulle gå bort lite om jag tränade min tå, så jag ansträngde mig för att inte gnälla, det gjorde inte lika ont för att jag rörde mig så mycket, efter träningen kändes det som om någonting dunkade under mitt knä, det är inte första gången och det gör PISS-LUFFAR-ONT, sen rev jag mig på fingret och såklart började det blöda. END OF HANDICAPPED-STORY

Seriöst, jag måste fkn operera mig och byta hjärna! Jag komemr ju dö när som helst! -.-
Dag 6 – Min favorit idol och varför.
Mamma - Hon är en så bra persooon! Hon är snäll, hjälpsam, snygg ;), rolig, social, alltid med mig, tipsar om saker, och aa, hon har varit med mig i hela mitt liv, aldrig släppt taget för att jag är så jobbig och bara fortsatt att leva med mig, att älska mig, att mata mig, tänk att din mamma bar dig i FREAKING 9 _månader_ med all smärta på köpet, hon föder dig, hon fick dig att komma till världen, hon är din enda riktiga mamma, den enda du kan älska påriktigt! Bråka inte med henne, tjaffsa inte med henne, för det sårar henne, tro mig, det gör det verkligen, inte ens jag vet att det gör så ont men det värsta som finns i livet är att se sin mamma gråta! Om du har problem, tänk efter, hon älskar dig mer än allt i världen! I ♥ mama forever.

LMFAO - Dom är så snygga, har bra låtar, grymma slogans eller vad det heter (ni vet typ "Sorry for party rocking" :D). Jag tycker synd om Skyblu därför att alla gillar typ Redfoo :( iaf, det var inget mer jag ville säga om dom! .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback