Hiss & Diss

Hiss-symbolen, ©
Pippitröja - Så snygg, vill ha :(
Kängor - Måste bara älska! stooor hiss!

Monki - Affärens design är ju fan ashäftig! Neonfärger o sååånt ;)

Gina Tricot - Som jag sa i något inlägg, så älskar jag verkligen gina! Dom har så snygga toppar :(

Diss-symbolen, ©

Mobil från 17-talet - Jäääävlar, fan va skämmigt att gå runt med en sån! Seriöst, hur tänkte dom?

Grisar - Vääärldens största diss! omg, dom skrämmer mig, fuck grisarna! :( sorry alla grisälskare..
Shortcut - Fyfan, jag förstår inte hur människor vågar gå runt såhär? Det fulaste jag sett i hela mitt 13 åriga liiiiiiv omg totalt obeskrivligt! Seriöst, okej det här är min åsikt..
ses imon, sakna inte kungen för mycket! §§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback