felåt..

Förlåt för att jag inte hade bloggat igår :(
Men jag hade massa saker att göra, först o främst är det ju skolan, jag kom hem vid 5 tiden sen var det dags att gå till träningen, efter deeeet kom jag hem och gjorde min jävla arabiska läxa -.- och den var sååå löjlig att jag inte ens hann klart det även om jag jobbade från kl 8 till 11 på kvällen -.-
Jag missade och "Lär känna mig"-saken, så jag ska göra 2 st nu :)

Dag 1 – Ett nytaget foto på mig själv och 10 intressanta fakta om mig själv.

Dag 2 – Meningen bakom mitt bloggnamn.

Dag 3 – Ett foto på mig och dina vänner.

Dag 4 – En dålig vana jag har.

Dag 5 – Ett foto på en plats jag varit på.

Dag 6 – Min favorit idol och varför.

Dag 7 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på mig.

Dag 8 - Månadens mål och förklaring.

Dag 9 – Något som gjort mig stolt de senaste dagarna.

Dag 10 – Låtar jag lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt eller arg.

Dag 11 – Ett annat foto på mig och dina vänner.

Dag 12 – Varför jag börja blogga.

Dag 13 – Bild på min/mina bästavän/vänner.

Dag 14 – Ett foto på min familj.

Dag 15 – Mina 10 favorit låtar.

Dag 16 – Ett foto på mig själv.

Dag 17 – Vem skulle jag vilja byta liv med för en dag och varför?

Dag 18 – Planer/drömmar/mål jag har.

Dag 19 – Smeknamn jag har och varför?

Dag 20 – Vem vill jag dela ditt liv med eller ser en framtid med?


Dag 2 - Ni vet väl att "yes" betyder "ja" på engelska? Och jag började säga yes, fast med ett Z för skojs skull, sen ville jag heta det men det var upptaget, så jag fick ha 3st E istället ;)

 

Dag 3 - OMG HITTADE BÄSTA BILDEN PÅ GANSKA MÅNGA I KLASSEN, AAAH BÄSTA DAGEN
obs. här är det bara mina killkompisar, kan inte hitta en bild på mig och tjejerna ;)

IGGA MIG, DET HÄR VAR FÖR MER ÄN 1 ÅR SEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback