DUSCHAT

tjulululu bloggen!
Jag vaknade typ vid 9-tiden, jag fick typ någon diarré-attack mitt på natten, men tydligen så hade jag inte diarré, (man får det av för mycket vindruvor, vilket är synd för jag älskar vindruvor :( ).
Vilken bra start på ett inlägg, o_o
Men så duschade jag också, så när jag tog av handduken för att mitt hår hade torkat så var det aaslockigt, det brukar det inte vara?

Jag ska fråga mamma om jag får köpa de där topparna från Gina, seriöst, dom är fettsnygga!!
Isåfall ska jag fråga någon som kanske vill till stan idag.. tror inte att det kommer bli av, alla har massa skit att göra på söndagar.. forever alone


Gillar faktiskt den bilden, vet inte varför? :D

Förresten, jag fick en ny mobil igår! :D
Först hade jag en Samsung Galaxy 5, omg den söööööög, mest för att jag inte kunde smsa, men nu fick jag en som jag hade förlänge sen, Sony Ericsson W595, ååh äääälskar den, kan smsa hur mkt jag vill, saknar att messa :( ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Min gamla mobil - Samsung Galaxy 5



Min fiiiiiiina nya mobil ♥ - Sony Ericsson W595

cya later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback